FIXER UPPER

Alltså. Vi har renoverat och fixat här hemma sen vi flyttade in 2015. 
Vi har bytt soffa 3ggr, soffbord 3ggr, köksbord 2ggr, renoverat köket, gjort om i sovrummet, gjort om på toaletten och lagt nytt golv i hela lägenheten.
 
Vårat extrarum gjorde vi till en walk in closet när vi flyttade in. Jag använde den inte riktigt så som jag hade tänkt och jag sminkade mig aldrig vid sminkbordet. Så vi bestämde att vi skulle göra ett gästrum istället. Första steget var att flytta sminkbordet till källaren. Sen hade Ponyo sönder den stora spegeln.
Men vi orkade liksom aldrig ta tag i det så tillslut blev rummet bara som ett jäkla förråd. Och så hade vi det i ett år. Tills vi tillslut tog tag i det. 
 
Jag har gett bort och sålt det mesta som har stått därinne. 
 
Så slängde på vid färg på väggar och tak och gav rummet en fondvägg i kalkfärg. 
Köpt en ny säng, en extra madrass och lite sånt och ställt in.
 
Men nu ska bara resten bord och sänglampa, bord, nya gardiner, sänggavel osv ska upp där så det är nte riktigt klart än. Det ser ju riktigt deppigt ut just nu. Men det går iallafall att använda!
 
FÖRE
 
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
(null)
 
 
EFTER
 
(null)

(null)


 

Kommentera här: