Pyntat!



Sådärja.
Nu har man fixat litegrann iallafall.
Blev två fula stakar, kyrkan, dom där fyra ljusen och en ful tomte som kan dansa. Måste kirra upp gardiner och diverse i veckan.
Måste fattas en påse, för alla grejer är inte med. Måste kirra det också. Hur går det då ?


Härjade lite med min snöpray också. Gjorde en ful stjärna och lite snöflingor runt på ena fönstret och så skulle jag göra en döskalle på det andra. Men man är ju kass på att måla så det gick inte. Gjorde en halvsnabb blink182 logga istället. Mycket fint. Sprayjäveln tog ju slut så det gick i all hast asså. Men det blev ju ganska likt!


Nu sitter jag och kikar på Wallander. Kommer inte ihåg denna filmn asså. Har för mig att den inte är så bra.


Nej åter till julmusten och tv:n.. Nu fattas det ju en sak.
Pepparjävlakakor asså.




Puss!














blink182 <3







Jag hatar mitt hår

Kommentarer:

1 Sarah:

Mysigt du gjort frugan :)

Kommentera här: