Pissfitta

MEN ASSÅ HUR GÅR DET FÖR MIG?!
Bara för att idol har ett jävla mellanrum i typ en evighet så glömde jag ju att zappa tillbaka till fyran för en timme sen!
Hur gåre ?
 Aja.. Jag vet vem som åkte ut iallafall.
Men ändå. Man vill ju kika och hänga med.

Aaaaja.


Juste, mamma blev RIKTIGT arg när hon petade på min nya tatuering idag.
Nästan så att jag inte vågade stå bredvid henne för att hennes blick kunde verkligen döda asså. Jag kände det.
Så jag gick och ställde mig brevid Jonnie  och kikade på när han lagade mat!
Men hon lugnade ner sig lite när jag sa att den var gratis.
Annars skulle jag ha varit ännu mer dum i huvet sa hon.
Jaja.
Mammor.
Hon tycker att ingenting förvånar henne när det gäller mig.
Jag har ju gjort diverse grejer som hon bara kan skaka på huvet åt.

Nu ska jag gå och fjöla.



Kommentera här: