Gott nytt år!


NYÅRSAFTON!


Holy mother of god.
Jag råkade sova lite för länge.
Jennie slutar kl. 14.00. Då ska jag vara i Nynäs, och så ska vi handla inför kvällen och det.
Men det gick en budd 13.50.. Så Jennie får lov att vänta på mig i åtta minuter.

Jag vet inte vad jag ska ha på mig!
Jag har en leopardklänning. Men det såg inte alls ut som den gjorde på bilden. Den var för stekig för mig.
Jag kan ju inte glida runt och vara stureplansfin!
Måste ju vara trash. Annars mår jag inge bra.
Så det är väl om jag har den och sen trashade strumpbyxor eller nåt.

Eller min zebraklänning med zebrastrumpbyxor.
Åhh, vad jobbigt.

Nu är jag stressad som FÄN!

Jag får plocka ihop en hel bag och så får jag bestämma mig hos Jennie. Som jag brukar göra.


Jaha, nehe. Nu måste jag lägga på ett kol här!


Gott nytt år på er!

Vi ses 2010!
Om vi inte ses ikväll ;)


PUSS!




Kommentera här: