MORS DAG




Halloj!

Då var det söndag igen då.

Marknaden var super!
Jag blev 14 par strumpor, ett armband, ett halsband, ett par leggings och en tröja samt massa bärs rikare.
Eller fattigare, det kan man ju tolka som man vill...

Jelena kom hit och vi väntade ut regnet, eftersom himlen öppnade sig och blötte ner hela orten.
Sen blev det uppehåll så vi passade på att dra iväg.
Det var rätt mycket folk där ändå.

Vi gick runt, sen blev det langos.

Mötte upp Malin och Natta som man inte har sett på 37år också, och så gick vi runt lite med dom.
Sen mötte jag mami så vi gick till pindos och tog en bärs.
Sen skulle Jelle hem till hunden och jag drog till Jennie och dom i öltältet.

Där blev man ju kvar där hela kvällen.


Hittade även ett litet konstverk inne på folkets hus toalett!



Sen så skallade jag och Adde varandra. Fast det var inte meningen. Det är bara det att vi surrade ikadant och tänkte likadant. Väl inne i konversationen så låtsades båda att skalla någon - samtidigt.
DOFF!
Adde fick en röd bula ganska snabbt.

Den här tog jag till dig Sarah!!





Det blev dock en tidig kväll för tanten.
Jag drog hem vid 22.


Idag var det ju mors dag.
Jag åkte ner till nynäs för att överraska mamman.
Plingade på - ingen hemma.
Nehepp.

Ringde mamma och hon och virre var i Hagalund.
Så jag drog dit. Sen naggade vi middag på Freja. Första besöket för i år.
Sen gick vi vidare för glass i glassbaren.
Saffran!!!!!! HEPP HEPP HEPP!
Och banan & choklad.
Lejonet & Björnet FTW.

Mysdag!



Men sen framåt småtimmarna så blev fettot hungrig igen. Man blir ju lätt det såhär dagen efter.
Så jag beställde en karl-sune med benja.
Bråttom som man hade innanför dörren så tappar jag kontrollen över varenda lem och benjan och pizzasalladen flyger sin väg!!









Mamma<3

Kommentarer:

1 Sarah:

åååh tack :D!!!!!!!! Fin :)

Kommentera här: