GARNET

hejhopp (MMS)

Det är alldeles för lite bilder på mig här i bloggen. Det är ju trots allt min blogg. Men jag har inte blivit fotad på evigheter eftersom mitt hår är mer eller mindre en disaster och jag hatar det! Som ni förstår så är det rosa inte mitt. Om det hade varit det så hade jag varit överlycklig. Nej, mitt hår är kort, för att jag var totalt slut i plåten och klippte av det i somras. Ännu mer slut i plåten var jag när jag bestämde mig för att färga det rött. Men det blev typ lila a' la 1999. Nu försöker jag få det blondt igen, då jag är blond egentligen och trivs tydligen bäst som det. Men det är inte lätt! Snart färgar jag skiten svart och låter det vara. Men det vågar jag inte göra heller. Åker ju till Las Vegas om typ två veckor. Tänk om de inte släpper in mig i landet då jag är blond i passet? Hur hårda är dom på sånt där? Nån som vet?
Jag hatar iallafall mitt hår och ska fan tjacka en blond peruk. Det var det. En riktigt hårresande historia.

Kommentera här: