LÅNGFREDAG



HÄRLIGA FREDAG!

Jag har jobbat sen i fredags. Nu kör jag sista timmarna på Filmkedjan och jag slutar om 2,5h. Då har jag jobbat 82h.
Ska bli göttans med helg! GÖTTANS I tell you!

Veckan har dock varit jäklig bra. Haft kul på jobbet osv osv.

Ikväll blir det till att dra till harry b. Det var fan längesen jag var där nu! Var ju alltid där förut. Men nu är det malmen och snaps som gäller.
Vi ska till harry ikväll för exet och hans band lirar där ikväll.

De har typ releaseparty för sin nya singel och musikvideo till låten 'Fuck me I'm Famous'. Om ni lyssnade på bandit igår på morgonkvisten så vet nu hur den går.

Det kommer bli trevligt!

Imorgon väntar påskmiddag hos mami i vanlig ordning.
Sen får man se vad som händer.

Fullspäckat schema med andra ord.
Snart är det måndag igen och långvecka på Falck.
Denna vecka hade jag kortvecka, men det märks ju inte eftersom jag har varit här.

Jag har inte ens hunnit städa hemma sen jag hade tjejmiddag liksom. Och när ska jag laga mat? När ska jag tvätta?

Jag måste skaffa mig en ledig dag och ta tag i det där.

Jag har även tjackat hårfärg. Så nu ska jag bli blond igen! Det kommer se förjävligt ut ett tag innan man får den rätta färgen. Men jag hoppas att det ska gå relativt fort. Orkar ju inte gå runt och se ut som ett riksmongo i flera veckor.


Nu ska jag jobba lite!





Kommentera här: