GÖTT



Håhåjaja.

Efter jobbet mötte jag upp Jennie för nåt varv på slingan!
Det var rätt skönt. Hela samtalämnet på promenaden var när man gick i skolan. Haha.
Vilka lärare man hatade, vilka lektioner som var värst och hur mycket vi hatade orientering.

Sen handlade vi och jag bjöd Jennie på trerätters!
Haha. Vi blev så jävla sugna på sill och färskpotatis.
Det blev förrätten.
Med en bit bröd!




Varmrätten blev lättpanerad kycklingfilé, pasta, egen pesto och lite tomat!



Sen dunkade vi på med efterrätt!
Massa goda frukter. Och oliver såklart!



Nu är jag väldigt mätt och har matlådor för mina två jobbdagar samt lite vattenmelon att snaska på efter lunch!
Dödstrött är jag också.
Nu blir det en dusch och sen ska jag sova!

Det blir inte många timmars sömn dock.
Som vanligt.

HEPÅRE!

Kommentera här: