TRÖTT!

Idag har det varit ganska mycket att göra på jobbet. Och så jobbade jag en timme övertid. Sen tar det 4,5 timmar tur och retur till jobbet numera.

Ni kanske hajar varför man är less på att bo i denna håla va?

Imorgon åker jag med brorsan så det blir iallafall lite sovmorgon. Sen har jag utbildning hela dagen imorgon, så jag hoppas att jag är någorlunda pigg så att jag inte svamlar iväg och lär ut helt fel saker. Men nä. Det gör jag nog inte. Nog för att jag kan svamla iväg, men det är bara för att jag vill säga tre tusen saker samtidigt. Och det går ju inte. Jag har min lilla läroplan i huvudet och jag tror att den är ganska bra.

Får se hur det går. Att surra ett helt pass och försöka vara pedagogisk när man är sjukt trött kanske inte är det ultimata. Jag får pumpa red bull och kaffe!

Sen är jag ledig i två dagar! Det finns en grej jag verkligen vill göra. Som jag säkert inte kan och kommer heller inte att försöka göra så att det blir så. För att det är som det är. Och jag talar i gåtor. Jaja.

Hår ska jag göra på onsdag iallafall! Och det är bokat rätt denna gången. Hoppas jag. Och på torsdag blir det till att tatuera sig! Han hade en lucka och jag hoppade in. Perfekt ju. Jag som inte riktigt hann att gå förbi och boka tid i fredags.


Nu ska jag banne mig sova. Jacken kommer liksom stänga sig själva snart!




Kommentera här: