PÅ FREDAG

 
Jaha, nähe.
Dags att runda av nu kanske?
 
Jag är svintrött.
Måste egentligen börja städa och plocka iordning lite, men jag orkar verkligen inte och får göra det imorn.
 
På fredag kommer en tjej och kollar på lägenheten, så jag var tvungen att avboka min tatueringstid!
Men mer om det med lägenheten kommer!
Hihi. Vill inte säga för mycket om det inte blir av. Men om det blir det, så ska ni få höra! Och även om det inte blir. Men det vet jag ju inte än, så fortsättning följer!
 
Och sen på fredag kväll ska jag köra en vild tjejkväll med Jennie. Haha det var allt för längesen!
En utekväll på bara vi. Det är dom som är roligast!
 
Men vi vet inte vart vi ska gå, och vi orkar inte med köer då det är vidrigt kallt ute! Så vi vill stå på nån lista. Men vi vet inte ens vart vi vill gå så det blir svårt!
 
Men vad vi än gör så kommer det bli bra!
Även fast vi hamnar på en pub på söder eller en klubb på Stureplan!

Eller båda?
Haha!

Fast nää. Det är konstaterat att jag är för gammal, så något 5-ställe blir det iallafall inte!
 
 
Jag och Jennie i somras!
 

Kommentarer:

1 ROQ-vakt:

ha ha jaha här söker man på ROQ så kommer denna blogg upp, var tvungen att kika lite. sjukt söt och rolig faktiskt... Ave ;)

Svar: Jaha, trevligt! Kul! Tack :)
J e s s i c a

Kommentera här: