SKITLÖRDAG

Denna dag har inte varit alltför rolig. Eller jo, dagen har varit ganska rolig. Lugn och rolig! Men kvällen har varit lite sisådär.
Blir frustrerad.
 
Men. Hoppas det blir bättre!
 
Imorgon börjar jag mitt nya liv. Haha ja. Schemamässigt iallafall!
 
Börjar en timme tidigare på morgonen, men slutar också en timme tidigare! Och eftersom bussarna har bestämt sig för att jävlas, så är jag på jobbet en halvtimme innan jag börjar. Så då blir det mysfrukost med kollegan i lunchrummet!
 
Får se hur det går att börja dagen med frukost tidigt på morgonen. Usch!
Jag äter fan aldrig frukost, och det ska vara dagens viktigaste mål!
 
Jag kan ta en macka om jag blir hungrig, men då har jag varit vaken ett par timmar. Eller så går jag direkt på lunchen!
 
Det är gott att äta mat till frukost. Mmm!
 
Nu sitter jag och väntar på hanen, som skulle komma. Får se hur det blir...
GAH!
 
 
Trevlig lördag gott folk!
 
 
 

Kommentera här: