NERVÖS

Tjäna!

Jag har nu varit feberfri i två dagar! Jag tänker inbilla mig att det var honungen som gjorde susen! Började äta den i fredags. Funkar nog kanon!

Idag har vi varit och lämnat katten och packat väska nummer ett. Snart ska vi hem till mig och packa min väska.

Imorgon drar vi till Kina! Sinnessjukt. Det är så långt dit!

Men jag hoppas att flygningen går bra och allt meck som innebär på alla flygplatser. Det är fan det vidrigaste med att resa. Alla flygplatser och ett helvetes meck innan man kommer iväg!!

Btw, Spring Breakers var sjukt konstig och inte alla bra :/

Kommentarer:

1 Nettan:

Kokosoooolja hjälper immunförsvaret. Samt kanske äta multivitaminer? Eller så skippar du alkohol och cigg som försämrar en hel del såklart :P
Jag har dock inte varit sjuk på evigheter, kanske är för att jag inte kan nu när jag har en extra bebis också att hålla koll på :P
Bästa tipset är nog att bara att försöka fokusera på att man ska v frisk elllet nått sånt :P kanske funkar vem vet!

2 Nettan:

Ha så skoj i kina föresten :) Blir säkert en resa för livet kan jag tänka mig!

Kommentera här: