TODAY

Hojhoj!
 
Idag har jag varit med min käre vän Jennie i Liljeholmen. Vi åt lunch, snackade en massa, och gick runt i lite affärer!
 
Det blev en snabbis, men hellre det än att inte träffa henne alls! Vi hann surra en hel del iallafall. och komma ikapp varandra i livet, haha.
 
Mina ögon på en av bilderna var röda av blixten. Det tyckte jag var fult. Så jag fixade det på annat sätt! ^^
 
 
Har min tröja från NikkiLipstick på mig idag! Jag äääälskar den! Så stor och fluffig och skön!
Kommer ni ihåg när jag beställde den? Lääängesen! Men fick den bara för några dagar sen. Men totally värt det så att säga! Köpte en mössa också. Men idag hade jag en svart på mig!
 
Under mina garterleggings har jag ett par svarta strumpbyxor med leopardmönster, det är ju lite kallt att gå utan nu. Så jag tyckte att det blev en piffig brytning :)
Garter leggings hittar ni HÄÄÄR
 
 






Kommentarer:

1 Belinda Breed:

Vad fin du är!

Svar: Aww, tack gullis! :D
J e s s i c a

Kommentera här: