HELLO HI

 
 
Öhh. Ja hej.
 
Tog en bloggpaus verkar det som. Fullt upp med livet och har inte haft tid att tänka på bloggen. Och så har jag varit sjuk.
 
 
 
En uppdatering:
 
* Jag och hanen har köpt lägenhet! I maj flyttar vi in till våran drömlya på medborgarplatsen. Perfekt start på sommaren!
 
* Katten jag hade hemma har åkt hem och jag har nu tagit beslutet att inte vara tillgänglig som akuthem något mer. Inte i nuläget. Jobbar mycket, reser bort mycket, ska flytta och har bara inte riktigt tid helt enkelt! Men katthemmet fick iallafall 10kg kattmat, en kattställning, matskålar, kattsand, godis, klosax och en jäkla massa kattleksaker!
 
Hanen har flyttat in till mig på riktigt. Men där ska vi ju bara trängas tills i maj. 
 
*  Jag var hos Rapunzel of Sweden i veckan och satte in nytt hår. Nu är jag blond! Bara blond och inget annat. Får se hur länge jag kan hålla mig...
 
Ja det var väl det! Haha. var sjuk i en vecka också. Så har inte hunnit göra så mycket mer. Var i nynäs och bodde på hotell, har bakat semlor, ätit massa indisk mat och på andra restauranger. 
 
 
Men.
HEJ, HUR MÅR NI?!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: