HALLÅ HEJ

Usch. Har varit så trött på senaste tiden. 
Enligt läkarna så har ju mina vitaminvärden gått upp så jag vet inte varför. Är orkeslös och bara jobbar och sover känns det som.

Har typ precis blivit frisk från en förkylning också. Huahua!

Nu är det lunch på jobbet och jag jobbar helgen och sen är jag ledig i en vecka. Det ska bli skönt!
Då blir det hotellmys igen och även en tripp till Bollnäs för tatuering igen om alla lyckas hålla sig friska så att det blir av!

Infogar bild på köket då jag inte tar bilder pga mörkt och inga selfies pga mörkt och fult hår.
 
Ser ut som en tok i håret just nu. Håret blir alltid blått när färgen går ur. Och det blåa går inte ur trots två blekningar. Så jag sitter och är blekningsgul i håret med typ mintgröna toppar. Men jag ger mig inte. Det går ju tillslut bort men man måste ha tålamod till att se till som ett jon i huvudet medans, haha.
 
 
 

Kommentera här: