SPARA, SPARA!



Satan vad jag måste hålla hårt i mina pengar nu.
Även fast jag inte shoppade något förra månaden så räckte pengarna preciiiis till nästa lön.
Denna månad har jag bara köpt en klänning. Men den kostade bara 224kr.

Dock har jag varit på kryssning, men där gjorde jag inte av med mycket pengar.

Nu har jag femhundra spänn att leva för i veckan fram till lön.
Det måste gå.
Det jobbiga är att jag måste spara pengar! Men hur går det när jag inte har några pengar att spara?!

Framför allt måste jag spara pengar till Las Vegas i November.
Jag ska ha kul nästa helg.
Men sen blir det nge mer med det förrän Jennie fyller år. Men man vet ju inte, vi kanske inte ens går ut, plus att det är första helgen i December.
No more spending money på onödiga utekvällar.

Jag måste även spara pengar så att jag och Jennie kan dra till England över Nyår.
Vi har ju velat dra till London i fem år nu.
Och vi fick en sån briljant idé att åka dit över nyår, för att jag är ledig då! Och jag jobbar hela julhelgen, så då kan man ju göra något kul då.
Det som är bra är att vi inte behöver pynta för något boende.
Dock, så är det ju jävligt dyrt att bara röra sig där!

Så, spara spara spara.
Vi SKA till england!
Jag vill hinna se saker medans jag kan! Jag kan ju vara död imorgon!


Då ska jag äntligen få gå på ett riktigt Dinosaurie Museum också! <3

Kommentera här: