BAK



PJUH!

Satan vad jag har härjat i köket idag då!

Började med att gå och handla.
När jag kom hem började jag baka. Klockan var då 17.15.

Sen slängde jag ihop två degar (?) samtidigt som jag skalade potatis för att göra potatismos.

När jag skulle börja kavla ut degen insåg jag att jag inte hade någon kavel.
Vem faaan har tjålat den?!


Så man tager vad man haver. Det blev en shaker.

Sen när jag hade gjort bullar kom jag på "PÄRLSOCKER!"
Satan. Jag har ju inge pärlsocker!

Jaha. Det var bara att gå till ica igen då.
Då passade jag på att köpa choklad till mig själv också.

Sen när jag kom hem och slängde in bullarna i ugnen tog det en jävla tid! De var inne i 20 min! Då hade ju ugnen pajat! Jag var tvungen att ha den på snabben. Annars funkade den inte. Kul. De bullarna blev ju tp platta sen ba.

Men sen gick det bra!







Sen blev det lite mat mitt i allt!







Kommentera här: