LÖRDAG



Alltså. Jag tror bestämt att det är sommar ute.
På kvällarna är det riktigt varmt!
Dagarna ska man ju inte tala om!
Fint. Bara för att semestern är slut!

Det ska bli så jävla skönt att flytta ifrån den här dårkåken.
Det finns ju en lya med minst 10 polacker och de härjar ju som fan. Tidigare idag sprang det ut en kvinna på balkongen och tokböla och verkligen ba "UÄÄÄÄÄÄÄÄH". Två av killarna kom ut precis efter och hon skrek 'curwa' eller hur fan det stavas.
Sen dess har det baknats och skrikits och jag tror att kåken snart rasar ihop.
Så jävla less på dom där asså.

Det var ju dom som härjade mitt i natten när halva grannskapet ringde polisen.
Och jag pratade med 4 st poliser och när jag hade stängt dörren insåg jag att jag stod i trosor som var ut och in och en Hello Kitty tröja.
Yay.

Nu är jag klar med lyan för idag!
Pallar inte rensa mer.

Nu ska jag bege mig mot Atles för att leka med mina barndomsvänner Jennie och Mattias!
Jag kände att en shake inte var nog då jag går och skakar och är dödssvag, så jag gjorde mig en omelett.
Det kan jag unna mig. Det är lördag!

Nu har jag bråttom!

Sayonara!

Kommentarer:

1 Mickan:

Tjaba, det är jag ba! Hahaha här kommer bloggadressen jag snackade om igår:

http://elisekampmotskolios.blogg.se

Kommentera här: