FILMFILMFILM

 
Jag sitter för tillfället och trycker i mig en räkmacka.
Idag sov jag länge, som vanligt. Igår gick jag faktiskt upp innan tolv! Det är inte likt mig. Men ack så trött jag var sen!
Blev väckt av ett jättegulligt sms igår morse:
"Vakna då för i helvete!"
Typ 67 st i rad.
Så himla snällt!
Hahah.
Men jag vaknade ju.
 
Igår kollade vi på Stockholm Boogie. Jag har sett den en gång, och jag hade på känn att jag hade den på dvd! Och visst hade jag det. Så den blev det.
 
Ikväll blir det också film. Batman The Dark Knight som jag inte har sett ännu. Heeehe.
 
Imorgon är det fullt upp!
Ska kriga mig till Huddinge Sjukhus för mätningen i näsan och sen direkt efter det så drar jag till jobbet. Hoppas det går fort hos läkaren bara!
Sen blir det jobb hela helgen!
Ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka efter att ha varit borta i två dagar.
 
 
Nu ska jag invänta mitt filmsällskap!
Han är inte snabb alltså..
 

Kommentera här: