SHOPPING

 
Dagen började imorse med att coop kom med en leverans med maaat. Nu är kylen och frysen full med godsaker. Det ska lagas mat varje dag nu!
 
Vi åt en trevlig fukost sen drog vi till stan och skulle kolla på hårfärger.
Det spårade. Jag har ingen aning om hur jag vill ha det. Så jag köpte fyra färger!
 
Sen råkade jag köpa lite mer grejer. En klänning från Hell Bunny från Kawaii Shop, Victoria's secret lotion och body mist från PUB. 
Två linnen, en svart jeansväst och strumpor från H&M.
En tröja från Killstar och en massa hårfärger från Shock.
 
Lycka.
Sen hittade jag även ett par knästrumpor med Michelangelo på. Min favoritturtle. Men dom visar jag när de sitter på! Dom hittade jag på Kawaii Shop. Massa turtlesgrejer där <3
 
Sen åkte vi hem och jag gjorde lax i ugn med någon fetaoströra på som jag slängde ihop, samt blomkålsmos och en kall fetaoströra till. Och sallad. Det var NOM.
 
Sen har vi bara inne då jag inte vill riskera att bli sjuk. Måste ju på Stilett imorgon! (eller idag..)
 Har även färgat Alexandras hår idag. Eller blekt, för andra gången. Hon ska bli blond för att sen göra något jättefint! Haha, jag är sjukt taggad. Älskar att mixtra med håret.
 
 
Nu kanske det blir en film!
 
 
 
 
 
 


Kommentera här: